Saturday, July 30, 2011

SALAM RAMADHAN-AHLAN WA SAHLAN YA RAMADHAN

Saya Aminuddin Ruskam al-Dawamy ingin mengucap selamat menyambut Ramadan al-Mubarak kepada keluarga saya, rakan-rakan, sahabat dan taulan serta seluruh kaum muslimin.

Bersempena dengan kemustajabnya doa pada bulan ini sudilah kiranya pihak pengunjung blog saya ini mendoakan saya dan keluarga agar Allah mengampunkan dosa kami, diberikan bimbingan taufiq, keikhlasan, dan sentiasa istiqamah pad jalan yang redhaiNya. Dijauhkan dari sifat-sifat yang dimurkaiNya dan jiwa yang leka dengan pelbagai ujian dunia. Semoga Allah melindungi kami sekeluarga.

Saya dengan penuh harapan memohon kepada Allah agar direzekikan sifat sabar, qanaah, khusyuk dan jiwa yang sentiasa tunduk kepada kebesaranNya.

Sudilah para pengunjung doakan saya sedemikian untuk ramadan kali ini, sebagai tanda terima kasih kepada web ini -jika ada- ataupun atas persahabatan, ataupun atas kasih sayang sesama muslim.

SEMOGA ALLAH MEMBERKATI & MEMBERIKAN KEBAIKAN YANG SAMA KEPADA SEMUA PARA PEMBACA & SAHABAT-SAHABAT SEKELIAN.

Aminuddin Ruskam al-Dawamy

No comments:

ALQURAN & RECITATION

Quran Explorer - [Sura : 1, Verse : 1 - 7]